Alla inlägg den 5 januari 2014

Av ToveLiv Albing - 5 januari 2014 01:58

Hej Hej!


Ja rubriken säger ju allt, om några dagar ska jag få en iphone 5!

Är as glad!


Ska se på en film nu så kan inte skriva mer!


Bye Liv  

<3

Av ToveLiv Albing - 5 januari 2014 01:49

både jag och liv älskar att fotta så vi kommer oxå att lägga ut massa fotton här :) 


jag har en canon kamera och liv en nikon, men vi har oxå våra mobiler som vi kommer att fotta med, liv kommer snart att få sin iPhone5 så hon kmmer oxå kunna fotta med mobilen. 


de va de jag ville säga just nu, kram //tove   

Av ToveLiv Albing - 5 januari 2014 01:40

hejsan!

idag har jag har de varigt en as bra dag! 

men jag va tvungen att gå upp klockan halv 11 för att vi skulle iväg.. men sen blev dagen bara bättre och bättre. när vi kom hem så hade vi fikat, tittar på byxor till liv osv, men när vi hade komigt hem så satte jag och liv oss med datorerna och mobilerna ;) efter en stund så kom min plastmamma och hennes barn hem till oss (pappa och hon bor inte ihop) då kopplade vi in högtalarna och satte på musik, åt cilli nam nam och hade allmänt kul :) dom åke nyss hem och de är därför som inlägget kommer in så sent.. men hade inte tid att sätta mig och blogga när dom va här. 


kram //tove   

Presentation

Hej, Vi är två syskon som heter Tove och Liv. Vi är Beliebers och vi båda är cherleeders :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards